Inlägg: 1192363
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoFille: Ja Dettner lyckades ju verkligen med Hans J! Fan vet om han inte gav PÅg en dos också, i smyg...
Berka: JAg skickar in 200 pistoles!
Förlorar vi mot TIK, äre naturligtvis Zamboni-förarens fel, i analogi med tikarnas resonemang. De vill ju katta sin gråhårige Z-förare. Nytänkande, på min ära!
Berka: JAg skickar in 200 pistoles!
Förlorar vi mot TIK, äre naturligtvis Zamboni-förarens fel, i analogi med tikarnas resonemang. De vill ju katta sin gråhårige Z-förare. Nytänkande, på min ära!
Men både Susse själv och troligtvis också läkarteamet tackade bestämt nej till hjälp, och Jocke åkte hem och sa skyll er själva.
Man kan ju undra om dom ångrar sig..