...så är det väl inget bortdömt mål om spelet redan är avblåst.
Inlägg: 1193909
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Hållberg tränar för fullt sen en tid tillbaka, borde han inte vara aktuell för spel snart?