Inlägg: 1193937
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W: Tack och lov! Nu hoppas jag verkligen det görs en rejäl utredning inom FMV och tar fram orsaken till att tjänstemännen valde finnarna.
Skulle vilja se FMV köpa in en konkurent till JAS när det ska shoppas flygplan.
Skulle vilja se FMV köpa in en konkurent till JAS när det ska shoppas flygplan.
di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2009%5c10%5c29%5c359489&SectionId=Ettan&menusection=Startsidan;Huvudnyheter