Där fick vi tillbaka det vi fick mot tik, Tuokko har oflyt som fan. Men det var redan avblåst.
Inlägg: 1199347
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
spud: Att sikta in sig på stolpen och sen kasta sig på den borde ju rendera..