Inlägg: 1199370
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
Suck, hade jag varit TIK då hade jag velat kastrera någon. Men som ädel MODOit vill jag se MODO visa upp det fantastiska spel vi kan och visa Morgan att vi står pall.
Nu har fbk fått 5 gratis utv. ett mål framåt och ett bortdömt bakåt, vänder domarens kappa så vinner modo med 2-7