Berka: Att ni alltid ska skylla på domaren;-)
Inlägg: 1199412
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
Ambroo: Jag försöker att inte göra de ,då domaren oftast gör några missar i varje match, men i våran match är det nästan lite komiskt, domaren har nog sina egna barn i fbk eller något annat för han ger verkligen allt till fbk.
Sen har modo varit slarviga i egen zon som bäddat för några mål, men en bra domarinsats ikväll så hade de stått 2-2
Sen har modo varit slarviga i egen zon som bäddat för några mål, men en bra domarinsats ikväll så hade de stått 2-2