Inlägg: 1199425
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
NuMo: Han blåser ju innan han slår in pucken för att han tror den är blockerad.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
NuMo: Blåste han verkligen inte? På webradion hörs en signal.
Det hade varit skillnad om han blåste, eller tänkte blåsa av spelet för att han tyckte att pucken var blockerad. En för tidig avblåsning alltså. Är spelet avblåst så är det det hur felaktigt det nu än är.
Nu blåste han inte för det.