NuMo: Varför har alltid modo så dåliga skyttar?, andra lag kan skuta dragskott/handledare som sitter stenhårt i nättakena, men modo klarar bara av lösa fladder.
Inlägg: 1199462
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
Berka: Skröder kunde ju förut i alla fall. Nuförtiden så fungerar det inte så bra tyvärr.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
Berka: Skröder fri nyss, men vad är det för skott ??? haha målvakten tog de halvsovandes