Berka: Nu slår jag över. Det är roligare att se en timråförlust än en modoförlust.
Inlägg: 1199518
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
NuMo: Slaget om Västernorrland del3 snart i en kvalserie nära dig