spud: Nu måste vi upp i tempo om detta ska sluta med poäng.
Inlägg: 1203371
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
spud: Ja det kan inte fortsätta på detta sätt perioden ut för då förlorar vi. Kom igen nu grabbar.
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
spud: Svedberg har inte hållit nollan engång i ES hittils. Iskallt av oss att spela som om han kommer göra det ikväll.