spud: Nu letar ju domaren utvisningar.
Inlägg: 1203432
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOH TOMTEN KOMMER LITE TIDIGT I ÅR!!!
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
NuMo: Ja visst, men det kunde man ju räkna ut innan. Och därför är det korkat av Mojje att han sveper klubban mot skridskorna, för det är en medveten rörelse han gör där.
HÅÅÅÅÅÅÅÅll ut
HÅÅÅÅÅÅÅÅll ut