Inlägg: 1203550
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
spud: foppa är som vanligt inte helt nöjd med sig själv ;)
"de känns inte helt 100" säger karn som dominerar fullständigt =)
Haha vilken lirare
"de känns inte helt 100" säger karn som dominerar fullständigt =)
Haha vilken lirare
Vi har bra effektivitet.