Inlägg: 1203964
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
shinzawai: Pikkarainen är lysande! Han blir dessutom bara bättre och bättre. Lite som en Mike Green för elitserien. Passningsspelet i PP idag var ju en fröjd att se.
Ang tacklingen.. Roger Rönnberg till Hockeykanalen:
"-Det är ofattbart att sex ögon (domarnas) kan missa en så smutsig, respektlös smäll, sade tränaren Roger Rönnberg."
Shit, det är nästan Kent Forsberg-klass på det där. Pinsam tränare.