shinzawai: Jag håller med dig, det var anti-glädjepubliksiffror. Har skattmasen börjat att ta betalt per capita?
Inlägg: 1204021
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
Fy fan vad jag blir less på Gråteå Hockey från övre bottenviken.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/lulea/article6154337.ab
Hotar att köra över Foppa, snackar om att göra upp senare, lipar om tackling mot huvudet. Jag har tappat all respekt för de där fjantarna nu. Roger Rönnberg ska vi inte ens tala om.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/lulea/article6154337.ab
Hotar att köra över Foppa, snackar om att göra upp senare, lipar om tackling mot huvudet. Jag har tappat all respekt för de där fjantarna nu. Roger Rönnberg ska vi inte ens tala om.