shinzawai: Man måste berömma Molinder som fick bort två spelare med en tackling.
Inlägg: 1204065
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
AM: Ne man ska aldrig berömma någon när nån blir skadad, framförallt inte en skallskada.
Igår när jag såg tacklingen på tv var jag helt övertygad om att Chris har pucken alldeles innan tacklingen, men nu när jag ser reprisen ser det ut som att modo spelaren bryter passet som är tänkt till Chris. Men då är det sämre upplösning nu. Hur fan var det? Hade Chris Pucken?
Igår när jag såg tacklingen på tv var jag helt övertygad om att Chris har pucken alldeles innan tacklingen, men nu när jag ser reprisen ser det ut som att modo spelaren bryter passet som är tänkt till Chris. Men då är det sämre upplösning nu. Hur fan var det? Hade Chris Pucken?