Inlägg: 1206702
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
zigge: Tycker vi väntar på Samme också som folket i husum verkar säkra på skall komma efter frysboxen han hamnat i.
Nu tror jag inte alls på detta själv men flertalet är övertygade om man säger så.
Nu tror jag inte alls på detta själv men flertalet är övertygade om man säger så.
Bara att invänta Sunny o Mackan, o ev. Hasse. Vi får nog aldrig komplett trupp denna säsong.