Björn W: Å inte är man lilltåförsäkrad heller.
Inlägg: 1207284
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
NuMo: 3-11 i skott på första 5:31 i andra perioden. Det är ett skott på mål var 30:e sekund för Linköping...
Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
NuMo: Nu kanske det är dags för en time out, modo är ju inte med i matchen.