Björn W: Och nu måste vi genomlida ett PP.
Inlägg: 1207294
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
NuMo: Och vips har vi spelat 7-1 i skott under de senaste 6:29. Lite så där härlig Salvador Dalí-hockey igen.