spud: Ska nog gå bra det här, minst en Modopinne
Inlägg: 1207381
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
arnio: Det blir en kartong till, sedan har jag bara min Titan TPM 2020 kvar att bära upp, men som hockeynörd gillar jag faktiskt att ha den stående i hallen. Tufft val.
Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
Men vad i HELLVETE MODO!!!!!!!!!!!!
Sluta slå i sargen och ut, faaaaaaaan spela puckjäveln till medspelare ist, jävla stress i backlinjen!
Sluta slå i sargen och ut, faaaaaaaan spela puckjäveln till medspelare ist, jävla stress i backlinjen!