Inlägg: 1207766
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Kanske blir det en uppföljare till helgens arr, "Evakuering Sittplats"?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Tror de uppdaterar just den sidan, annars hade de inte ploppat dit "LIVE"-texten.
"I dag sänder vi live från Modos presskonferens, med start klockan 13.00. "Det handlar om en viktig sak för föreningens framtid", säger sportchefen Fredrik Andersson."
Allehanda är ju inte kända för att sända live TV eller radio för den delen.