Inlägg: 1207769
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Har Allehanda Media någonsin direktsänt något med rörlig bild förut? Skulle det vara första gången idag kan vi räkna med en krasch inom 15 sekunder. :-)
Om det är som du säger då innebär det ju egentligen att de bara sköter sitt jobb genom att rapportera om vad som är viktigt i landskapet, knappast något "live sändning" över det.