Över 100 tittare på 20 sekunder...
Inlägg: 1207778
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W: Haha jag får Big Brother-känsla av att tjuvlyssna på Häggkvist (?).