knaskamilla: Journalisterna applåderar.
Inlägg: 1207821
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Hehe opartiskt.
1. Jag som just argumenterade för lokalförankring får medvind.
2. Ett stort nationellt bolag har inte funnit det försvarbart att sponsra MODO.
1. Jag som just argumenterade för lokalförankring får medvind.
2. Ett stort nationellt bolag har inte funnit det försvarbart att sponsra MODO.
Redigerad kommentar