Inlägg: 1207825
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Fjällräven center duger gott. De växer så det knakar. Fråga mig inte vad man säljer mest av. Men jag känner ett antal tyskar som är sjukt förtjust i märket Fjällräven. Tyskar är många och har gott om pärninga.
Lokal anknytning blev det. Kanske passar det oss bäst rent kulturellt.
Fjällräven center duger gott. De växer så det knakar. Fråga mig inte vad man säljer mest av. Men jag känner ett antal tyskar som är sjukt förtjust i märket Fjällräven. Tyskar är många och har gott om pärninga.
Lokal anknytning blev det. Kanske passar det oss bäst rent kulturellt.
Nu byter Banken namn till Lyan då.