Björn W: Jag som har en grythund får ÄNTLIGEN gå på hockey med jycken! Jag och min hund på hockey, det hade jag inte sett komma.
Inlägg: 1207832
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Satan ta er om ni drar ner en massa rävskabb till oss hundar. Vi ogillar i högsta grad rävar:)