Inlägg: 1209974
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2009-11-28, kl 18:30
Tydligen så var kvällens energispridare endast 1 år gammal, så känslan är att mina 100 kr förblir outbetalda, ikväll i alla fall. :-)
Länkar:
MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Nyheter
Sv: MODO Hockey - Rögle 2009-11-28, kl 18:30
Viskarn:
Den var redan uppe på tuben:
www.youtube.com/watch?v=bsnuoZigwE4
Mäktigt, men man såg inte att alla i arenan stod upp.
Den var redan uppe på tuben:
www.youtube.com/watch?v=bsnuoZigwE4
Mäktigt, men man såg inte att alla i arenan stod upp.
Men jag kan förstå att det var en annorlunda känsla framför TV:n.