Inlägg: 1210017
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2009-11-28, kl 18:30
Salle: Näslund får mer än okay från mig.
Men det är ändå efter matchen man ser storheten. Bara snack om placeringar som ger slutspel, spelar ingen roll om man är 5:a eller 8:a o s v.
Nr 19 har defenitivt inte hoppat på tåget för att spela kvalserie, han har mycket högre mål.
Men det är ändå efter matchen man ser storheten. Bara snack om placeringar som ger slutspel, spelar ingen roll om man är 5:a eller 8:a o s v.
Nr 19 har defenitivt inte hoppat på tåget för att spela kvalserie, han har mycket högre mål.
hellge: Line-upen var [url=klockren.nu/]KLOCKREN[/url]. Helt lagom avägda pauser och jag tror att de flesta i arenan hann ställa sig upp innan #19 fick spotlighten på sig.
Det var f-n så man fick en liten tår i ögonvrån där.
Matchen var sedan en bekväm vinst för MoDo.
Om Macke anser sig själv vara långt ifrån matchform och -tempo så är det ju bara att hissa varningsflagg för kommande motståndare...
Och Susse såg ut att vara bra i fas så nu j-r är det bara att sikta uppåt...
Jens Westin var j-t bra idag förresten. Så nu är det bänkplats för nån av Sondell/Bonsaksen så fort Hållberg är oK. Och när Jonsson är tillbaka så får dom göra varandra sällskap. Detta trots att dom var klart godkända idag.