Berka: Det är alltid väldigt mycke MODOiter när MODO spelar där, de flesta är inte organiserade utan sitter utspridda. Men det finns många godhjärtade även i sthlm.
Inlägg: 1211572
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Då får vi hoppas att dessa 1-2000 modoiter får gå hem med ett seger leende ikväll då ;)