Salle: Jag tror inte Hjalmarsson får det. Det är ju ett självmål. Det borde väl bli Enströms då. Hörde inte vad speakern sa.
Inlägg: 1216085
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
NuMo: Domaren kollar nog på video, skickar till granskningsnämnden som stänger av Hjalmarsson från från matchen emot Brynäs häromveckan. Det oskadliggör Kokko och Hjalmarssons ev avstängning blir bara på 14 matcher.