spud: Det verkar som om interference är avskaffad, för varför får man annars tackla allting så länge pucken befinner sig i samma zon?
Inlägg: 1216482
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
Wayne Gresky: Lulios hakningsspel får mig nästan att tänka på 90-talet.
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
Wayne Gresky:PIKKA!
Oj vad snyggt när han spela feam emot Hägga.
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
Wayne Gresky: Helsikke vilken soloräd från Pikka... Synd på dåligt avslut