NuMo: Obra av Mojzis och dyrt blev det...
Inlägg: 1216487
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
Salle: Fruktansvärt onödiga utvisningar av Susse och Mojzis och fruktansvärt onödigt att släppa in Lulio i matchen igen då de knappt är med på banan i andra perioden fram tills dess...
Domaren är dock helt klockren.
Domaren är dock helt klockren.
Länkar:
Klockren!
Klockren!