Salle: Nu sätter vi den...
Inlägg: 1216525
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
Hawerchuk: Tredje matchen irad. fyra mot tre. Skall vårt första avslut på mål komma?