Inlägg: 1216532
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
NuMo: ja det var en hel del spelare som såg trötta ut. Bla #24, #10 och duracellen Zucca
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
NuMo: Det är det som är hans storhet! Skott-retur, det är ju bara hoppas att det äntligen går upp ett ljus om hur det här med pp går till...
Haha!