Jaha, far min får köra ett gäng glada spelare hem i kväll, då. Undra om det blir firande med öl hela vägen hem?
Inlägg: 1216541
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
Poffa: Det blev inget ärevarv efter HV-matchen men nu kanske spelarna vill snurra upp det lite extra. ;-)