Inlägg: 1216554
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
Björn W: Vi får hoppas att Susse får tillbaka suget på hockey under uppehållet, han såg i mitt tycke jäkligt less ut.
Morten Madsen - var är hans ramsor, tvåpinnsflaggor och sektion 401-banderoller? Många bra drag i den här matchen, 2 av dem gav en poäng styck.
Vi vann, Woffsta/Östrand torskade, det tarvar en gammal Lumber Jack-favorit.