hellge: 35 -> 40 sekunder är min favoritbit.
Inlägg: 1216561
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
Gresky:
Du säger att du gillar 35 --> 40 bäst.
Då är vi förståss nyfiken på om det är Knylan superdepp du gillar
www.hockeysnack.com/image/file/700/900/stndig_025.jpg
Eller om det grin-fia:
www.youtube.com/watch?v=zHJs9A2QeY4
Du säger att du gillar 35 --> 40 bäst.
Då är vi förståss nyfiken på om det är Knylan superdepp du gillar
www.hockeysnack.com/image/file/700/900/stndig_025.jpg
Eller om det grin-fia:
www.youtube.com/watch?v=zHJs9A2QeY4