renen: Jag tycker man ska ha lite förståelse för Susse det tar ett tag innan man kommer upp i tempo. Svarten behövde väl 10 ES matcher innan han var igång, och då hade han spelat träningsmatcher också. På tal om svarten så hoppas jag verkligen att hans handskada åtgärdas nu. Han måste upp.
Inlägg: 1216563
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
spud: Om Hinote och Foppa kommer tillbaka snart så känns det nästan som om vi har råd att vila Svartvadet lite.