...så måste jag bara få bort den där bilden från synfältet....
Inlägg: 1217203
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Fyra bögar och en dator.
http://www.youtube.com/watch?v=4pW-whxUqB4