Inlägg: 1218232
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
spud: Att Ante blev hemskickad från en VM-samling är knappast något som ska bedöma hans hockeykunnande på bred front. Det kan ha funnits en triljard orsaker till detta som inte bör lägga ngn skugga över hans hockeykonster.
Jag minns inte hur han ser ut när han spelar, men att döma av hans statistik så skulle jag vilja se honom i MODO, till rätt pris och om han kan motiveras.
Jag minns inte hur han ser ut när han spelar, men att döma av hans statistik så skulle jag vilja se honom i MODO, till rätt pris och om han kan motiveras.
Han har nog inte representerat MODO sen han drog. Han var väl en av dem som inte ville spela gratis under lockouten, och däför hamnade i HV då.