spud: Junsele, och därmed jag, skäms!
Inlägg: 1218788
Svarskommentarer
Sv: Rimstuga inför annandagshockeyn
Det kom ett gäng ifrån Nolaskog
Trodde på seger gjorde dom nog
Men när matchen i Eon var slut
Gick de med svansen mellan bena ut
Nu hörs gråten från varje Ö-vikskrog
Trodde på seger gjorde dom nog
Men när matchen i Eon var slut
Gick de med svansen mellan bena ut
Nu hörs gråten från varje Ö-vikskrog