Mycket sär-ungar här ikväll.
Inlägg: 1219021
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MoDo Annandagen 2009
Berka: Ja för alla som håller på Timrå är sär-ungar. Och MoDo tar sm-guld varje år. Bara domarjäveln kan stoppa er. För MoDo är ju bäst. Egentligen.