Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Och på måndag får ni försöka få hål på Läck, blir spännande. Jag gissar att ni vinner skotten med 37-11 i alla fall, resultatet är svårare att förutspå.

Jag kommer att finnas på plats i Swedbanken och heja på Brynäs i alla fall.