Inlägg: 1219065
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: Inte jag heller, faktiskt, äh sporten är precis som den svenska domarkåren oerhört ologisk. Jag tror jag ska övergå till att samla frimärken eller måla graffiti istället. Där blir man nog mer taggad
Jag förstår verkligen inte....