Inlägg: 1220048
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
zigge:
Det låter ganska troligt den här AB-artikeln med att de började grina då MoDo inte visade mer intresse. Ska dock erkänna att de hade varit värdefulla att ha i säsongsstarten. Hoppas nu att Freddan jobbar flera timmar per dag med att ta hit en backförstärkning.
Det låter ganska troligt den här AB-artikeln med att de började grina då MoDo inte visade mer intresse. Ska dock erkänna att de hade varit värdefulla att ha i säsongsstarten. Hoppas nu att Freddan jobbar flera timmar per dag med att ta hit en backförstärkning.
*)Med reservation för OM det nu verkligen var Ecke som sade nej tack.