spud: Låga höga klubbor man börjat med.
Inlägg: 1220186
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
NuMo: Det är ju ribban som gäller och frågan är väl om inte reprisen bakifrån visade på att klubban var någon centimeter för hög.
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
NuMo: Solklar hög klubba. Den här matchen kommer vi inte att vinna.