Poffa: Ja, men inte pucken.
Inlägg: 1220193
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
NuMo: Jorå, även pucken var någon centimeter över ribban, som det såg ut.
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Domaren: Var det hög klubba vid målet?
Sten: Hög klubba JAAAAAAAAAAAAAAA.
Sten: Hög klubba JAAAAAAAAAAAAAAA.