Inlägg: 1220229
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
NuMo: Modo spelar bättre än saik, men ligger under med 2-0.
Kan vi bara inte släppa in så mycke farbannat enkla mål i baken å pröva sätta några framåt så har vi god chans.
Sen undrar jag om det är en oskriven regel i modo att endast var 3:e match gör vi mål i pp
Kan vi bara inte släppa in så mycke farbannat enkla mål i baken å pröva sätta några framåt så har vi god chans.
Sen undrar jag om det är en oskriven regel i modo att endast var 3:e match gör vi mål i pp
Reprisen visar att det var hög klubba på Susse. Men det var inte det live, på riktigt.