Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Berka: Vi förlorar på pissuselt powerplay där våra stjärnor är HELT värdelösa, och på att Skellefteå med en fantastisk publik i ryggen (kul om man kunde säga det om Modo någon gång...) är mer taggade.