Inlägg: 1220528
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
zigge: Inför 3:e gnällde jag på att jag ville se en förändringar i femmorna, horava ändrade med det blev inte direkt bättre, bra att han prövade iaf. sånt gillas.
Jag tycker det är så märkligt att vi ena matchen spelar en bra och fartfylld hockey med tydliga linjer och resolut spel över hela banan till att börja spela stillastående hockey helt utan tanke eller linjer i spelet.
Vist att motståndet är olika,men idag såg det inte ens som att vi försökte hitta till de spel modo ska spela.
Jag tror på hembränt och cola i bussen upp
Jag tycker det är så märkligt att vi ena matchen spelar en bra och fartfylld hockey med tydliga linjer och resolut spel över hela banan till att börja spela stillastående hockey helt utan tanke eller linjer i spelet.
Vist att motståndet är olika,men idag såg det inte ens som att vi försökte hitta till de spel modo ska spela.
Jag tror på hembränt och cola i bussen upp
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
zigge: Resten av året skiter jag i Modo i alla fall, men några få undantag.
Nä, nu skiter jag i nåt resten-av-säsongen-kort, ber till gud att Foppa får va hel o slippa/missa OS (där han annars säkerligen blir skadad).
Redigerad kommentar