Inlägg: 1223649
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Djurgården 2010-01-07
Berka: Jag väntar på Nordgren, Kuusela, två nya bra backar och en målvakt 2010. Lottokupongen även kallad.
Sv: MODO Hockey - Djurgården 2010-01-07
Berka:
Det vore kul att höra en liten kommentar från alla Westin-älskare här på Hockeysnack. Enligt min mening skulle han knappt platsa i Allsvenskan med det spel han visar upp. Sondell är också katastrofal, men Westin är verkligen i en klass för sig. Någon kanske kunde ringa honom och läsa upp betydelsen av "Markeringsspel".
Det vore kul att höra en liten kommentar från alla Westin-älskare här på Hockeysnack. Enligt min mening skulle han knappt platsa i Allsvenskan med det spel han visar upp. Sondell är också katastrofal, men Westin är verkligen i en klass för sig. Någon kanske kunde ringa honom och läsa upp betydelsen av "Markeringsspel".
Har jag missat nått ?